2005-ben, amikor olyan fps-ek jöttek a világra, mint a Call of Duty 2, a Battlefield 2, vagy a SWAT 4, bemutatkozott videón egy sci-fi fps, ami az élethű mozgásaival és egy Űrodüsszeiás érzéssel nyerte el a tetszésemet. Csak évekkel később jöttem rá, hogy átkúrtak a palánkon.
Az egész ugyanis csak egy szimpla pre-renderelt videó volt, amivel a fejlesztők házalni kezdtek a nagyobb terjesztőknél. Egy videó miatt azonban a kiadó nem ad azonnal pénzt senkinek, ezért a Zero Point (ugyanis így hívták magukat) kikiáltotta magát AAA Indie fejlesztőnek és elkezdte saját és a növekvő rajongótábor zsebéből finanszírozni a fejlesztést.
Aztán 2009 októberében végre kijött egy apró demonstráció, a Vault. A Unity motor alatt végre megpillanthattuk a karaktereket, és nyugtáztam: úgy néznek ki (hacsak nem jobban), mint a 2005-ös elképzelés. Ezután jött a Bullseye, majd a Running Man, ahol már mi irányíthattuk az eseményeket. Még pár hónap és megérkezik a Deadlock, a multiplayer mód tesztje. Az összes eddigi próbaverzió egyébként játszható böngészőből.
Hogy mi tetszik az Interstellar Marines-ban? Az, hogy a grafika, a fizika, mozgások, harcok, és minden olyan elem, ami meghatározó egy fps-ben, simán hordozza azokat a tulajdonságokat, mint egy évek óta fejlődésképtelen, trolletető Call of Duty. Hogy mit utálok benne? Azt, hogy még mindig évek kellenek ahhoz, hogy elkészüljön a végleges változat. Értem én, hogy a tökéletességre törekednek a srácok, de azért ez a tempó kicsit lassúnak tűnik. De végül is, van időnk...
Utolsó kommentek