N.O.V.A. - lett értelme a Facebook-nak

Nincs is szebb, mint amikor összekötjük a kellemest a hasznossal és ha már sokat lógunk a neten, annak is egy manapság igen népszerű szegletében, aminek nagyrésze teljesen fölösleges, és like-olással, meg egyéb haszontalan és idióta bejegyzések olvasásával töltjük amúgy elég drága időnket (ha már meló közben csináljuk, akkor drága, nem?), akkor ideje valai hasznosat is tenni a gamer társadalom érdekében.

Mióta azt a maradék eszemet tudom, amit nem ittam el, azóta rajongok az fps-ekért. Nincs is szebb, amikor a saját általad felvértezett karaktered irányítod, a te hülyeséged miatt lyuggatnak szét, vagy épp a leleményességednek, vagy a tökösségednek köszönhetően sikerül egy küldetést teljesíteni. Mindegy, eszetlen lövöldözés, semmi más, de akkor is...

Aztán ott a Facebook. Miután már az utcán ujjal mutogattak rám, hogy "ő az, aki még nincs fent a Fécbúkon", lett egy, de ha már a trendnek megfelelően "fent lógok", akkor tegyük élvezetessé a dolgot... játszunk. Valljuk be, a Cityville nem az adrenalin-függők játéka, és az 50. szint után, megfelelő számú ismerős nélkül a játék igencsak egyhangúvá válik. Ej, milyen jó lenne már egy olyan játék, ami fps és akkor játszom vele, amikor akarok.

Hölgyeim és uraim, az Úr áldásával a Gameloft elkészítette a N.O.V.A-t, avagy a Near Orbit Vanguard Alliance: ELITE-t. Első blikkre hangulatában leginkább az Unreal-ra hasonlít, és... másodikra is. Persze grafikájában egyáltalán nem üti a világ legnépszerűbb grafikai motorjával felruházott játékot, de a Unity nem is erre készült.

 

A Battlefield Play4Free-hez hasonlóan ez játék is ingyenes, de természetesen egy kis anyagi rásegítéssel némi előnyhöz juthatunk, ettől a gamma még nem lesz ratyi. A játék alapvető része a fejlődés, amit kill-ek elérésével növelhetünk. Szintén szintlépéssel válnak elérhetővé az egyre jobb fegyverek, illetve felszerelések, de a szósöl formula itt is beüt: szövetségeseket kell szerezned ahhoz, hogy a boltban megvehesd a pöpec fegyókat, ennél több előnye azonban nincs a haveroknak. Vagy valódi pénzért veszel fegyvert, vagy a harcok után akpott kreditekkel szerezhetsz újat, ilyenkor azonban szükséges a megfelelő szövetséges megléte.

A játékon van mit csiszolni, és persze a lobby-n is javítani kellene, de az is lehet, hogy az egyelőre kevés játékos miatt rakott össze a játék két 20-as szintű játékossal egy pályán. Tetszeni fog, végre lett értelme a Facebook-on lógásnak.

0 Tovább

FPS alapok - 2

Fény, talaj, karakter... pár lépést ugyan kihagytunk a teremtés könyvéből, de idővel azok is mind sorra kerülnek, most jöjjön egy kis változatosság a területünknek, a szürke szín ugyanis jelenleg túlsúlyban van.

0 Tovább

FPS alapok - 1

Az FPS, azaz first person shooter napjaink egyik legnépszerűbb játéka, elég csak a Battlefield sorozat, vagy a méltatlanul szétcseszett Call of Duty-ra gondolnunk. Persze a masszív multira kihegyezett játékokon kívül létezik egy rahedli egészen jó sztorival rendelkező gamma, ami rendkívül akciódús játékmenettel és látványvilággal párosul. Na ez az a három dolog, amit nektek kell kitalálni. Minden máshoz ott a Unity. Fps alapok.

0 Tovább

Interstellar Marines - Deadlock hamarosan

2005-ben, amikor olyan fps-ek jöttek a világra, mint a Call of Duty 2, a Battlefield 2, vagy a SWAT 4, bemutatkozott videón egy sci-fi fps, ami az élethű mozgásaival és egy Űrodüsszeiás érzéssel nyerte el a tetszésemet. Csak évekkel később jöttem rá, hogy átkúrtak a palánkon.

0 Tovább

unityblog

blogavatar

A Unity a világ legdinamikusabban fejlődő grafikai motorja, http://unity3d.com

Utolsó kommentek